Alla inlägg under oktober 2009

Av Viktoria Berglund - 30 oktober 2009 16:22

hej:),ikväll blir det utgång med brudarna!.först blir det till att äta hemma hos mig, vi tänkte käka tacos hos mig och som efterrätt blir det marängswisch. muums!=). och efter det blir det partyyy!=) var ett tag sen nu känns det som. aja nu lämnar vi det. har i stort sätt varit vaken hela natten kunde inte sova för tankarna bara snurrade, jobbigt jobbigt, men det är sånt man får ta, sen kom gumman (julia) till mig imorse och väckte mig vilket var jävligt bra, för vi skulle åka in till stan och köpa det sista tills ikväll. Sen så mötte vi upp linda, och ante, och senare kom sandra :D vi gick runt runt och letade efter de sista, men klart som faan så skulle de vara rensat på varje butik ! sen när jag kom hem var de bara att förbereda för kvällen, så nu har jag iaf damsugningen avklarad. bara matlagningen kvar. sen kommer linda,sandra,sofie. och hennes kompis trevligt värre. och inte nog med det, idag när jag var på stan med julia och min halvsyster så såg vi dom där jävlarna som inte är värd vatten fyyyfan hatar dom!. nog för att hata är ett väldigt starkt ord men Aa jag gör det. tyväär boyseeen!.hädanefter kanske dags och tänka på sitt beténde. aja orkar inte skriva mer om dom, dom är då inte värd nått! men nu blire till att duscha sen maaaaaat ! :D

vi höres senare ...  / v

Av Viktoria Berglund - 26 oktober 2009 01:40

Kan inte sova, tänker för mkt på min Timmy,

så jävla pissit att han inte är här, vill att han

kommer hem nu! Allt känns så jävla konstigt när

han inte är hemma, så tomt, så tråkigt...

ååååh. Blir så less, Behöver han just nu!  :/

Plus att jag blir så jäkla

trött på denna stad, de ända som består av

sundsvall, är skit snack, fattar inte varför alla

lägger ner allt, och är mer ärliga, än att fortsätta

hålla på och tror att sanningen inte kommer fram!

Vad sitter de i ? Shit folk tror att man är helt dum...

Men så är de inte.   


/ v


Av Viktoria Berglund - 25 oktober 2009 22:58

shiiiiiiit vilket skämt! alltid lika kul att höra att folk ska ge en

än smäll. önskar lycka till, hahhaha, vissa borde ju drömma

om att få göra något sånt :) Alltid lika kul att höra, men aldrig

någon som lyckas! Vad kan de bero på? haha nej men de var

dagens skämt :D! Igår tog jag de bara lungt med julia, vi kollade

på film och badade, låg typ vaken hela natten :P haha såg på en

skräckis som var verklighetsbasserad! fyy faan säger jag bara,

skit läskig var den, kunde knappt sova ! Men till slut så somnade

jag, och idag har jag inte gjort så mycket, var hos en killkompis

och snackade lite skit, han garvade ganska mycket när han fick

höra att jag ska börja på chansen, men va faan , har ju inte gått

på skolan i evigheter, så de är väl dags att göra en förändring!

vadå kan ju inte hålla på som jag gör nu, skiter iallt och gör som

jag vill, men jag kan faktiskt hålla med om att de är skämit

att gå där, men som sagt en bättre skola för mig än att 

inte göra ett smack, Vägrar att gå på iv, Uschh!

Undra bara vad man ska göra nu under veckan nu när de är

lov, har ju haft mina veckors lov, så jag vill ju gå i skola nu

medans alla andra vill ha lov, men funderar starkt på att åka

till Östersund nu under veckan, och hälsa på behandlingshemmet,

sen kanske åka ner en sväng till in mormor, får väl se vad som blir

av, Men östersund blir iaf av ;D gaah vad seg jag känner mig,

funderar på att lägga mig snart, men känns så tomt när min älskling

inte bo kvar här hemma i sundsvall, skulle velat haft han vid min sida inatt

för saknar han så otroligt mycket, vet inte ens vad jag ska göra på dagarna

när han inte är här, bara gå runt och trampa! :/ men men... får väl träffa han

snart hoppas jag, men tänkte lägga mig nu och kika på någon film och sen

sova och drömma om min man! >Gooood natt


Timmy persson <3

Av Viktoria Berglund - 24 oktober 2009 19:14

fy vilken härlig dag de har varit, var på stan med julia

och gick runt och kikade, sen gick vi och tog en fika me

Linda, vi var på ett nytt cafe som var inne i stan, super

mysigt var de, vi satt där i två timmar och tom surrade,

super härligt, efter ett tag kom ove och sandra och gjorde

oss sälskap, eller aa dom gick i från oss för att gå på stan,

dom är så söööta tillsammans, vilket underbart par dom är !

skojjar inte heller... När jag kom hem så var de bara att

sätta igång med maten, och de vart lyckat, skiiit go mat

lagade jag, ganska enkelt ändå :P haha ...

 Sen kom jag på förut idag att jag har

bott hemma i Sundsvall i ett år nu, guud vad tiden har gått

fort, kändes som jag nyss kom ut, :D så självklart var

jag tvungen och ringa till dom på behandlingshemmet idag,

kändes bra att prata med maria,

hon ville att jag skulle åka upp och hälsa på, har ju funderat

på att göra de, men aldrig blivit av, men nu så ska jag åka upp

dit tänkte jag, saknar personalen så otroligt mkt! men ikv

blire mys med jullan, vi ska gå och hyra en film nu, sen bada,

eftersom de inte blev av något igår, myyyyys!

så nu bär det av mot statoil ! :D Peeeace


Av Viktoria Berglund - 24 oktober 2009 12:32

Vaknade för en timme sen, ska in till stan idag med Julia :)

Blev ändrade planer igår, vart ingen hemma kväll, blev

biljard med brudarna sen vidare till hjärtström, där de

var fest, massa fjortisar va där när vi kom, men drog lika fort

när grabbarna kom, :) men blev en lyckad kväll iaf, :D

Ikv ska jag vara hemma, ingen utgång, de blir film och

Godiiiis , med ärtann :P haha .. nej men dags att göra sig

iordning, för sen bär de in mot stan. jag gillart !


Älskar Timmy persson .

Av Viktoria Berglund - 23 oktober 2009 17:00

Hemma igen då, efter att varit och handlat med pappa,

köpte hårfärg så ska färga håret ikv :) fan har missat

en hel del grejor att göra idag. eftersom jag sov så länge

typiskt mig :D haha... blir hemma kväll ikväll, med julia

eftersom jag har lovat min timmy boy att jag sla sluta dricka,

plus att de är ju ett måste för att få bo kvar hemma, men de känns

rätt så skönt att får vara hemma, de var ett tag sen jag var hemma

på en fredag kväll, har ju supit varje helg sen jag flyttade hem ,

inte så jävla bra när jag tänker efter, men jag tror jag har gjort de

bara för att jag missade 1½ år för att bo på ett äckel behandlingshem!

Men nu jäklar ska de bli förändringar här, :) kan ju inte hålla på som en

14 åring längre, är ju 17 år, hallå! Aa men de känns riktigt skönt att

få umgås med julia ikv, vi tänkte sola och bada bubbelpool, och gå

och hyra en bra fiiiilm ! Skulle egentligen ha en tjej kväll med sandra

linda och julia ikv, men jag känner att jag inte orkar, har inte sovit så

bra i natt, haft lite ångest och skit för saker som har hänt. Orkar inte ta

det här! Men nu tänkte jag börja göra ordning mat, för snart kommer

lill gumman min :) ! så vi hörs sen ....


   Timmy persson du är mitt hjärta!

Av Viktoria Berglund - 23 oktober 2009 15:08

Faan, vaknade för tjugo minuter sen,, jag som hade as mycket grejor att

göra idag irriterad jag blir, bara för att  jag inte kunde somna inatt.

aja måste iväg nu med pappsen,

vi hörs sen, byeeee



Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards