Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

Hahah jag döööööör!

Av Viktoria Berglund - 25 oktober 2009 22:58

shiiiiiiit vilket skämt! alltid lika kul att höra att folk ska ge en

än smäll. önskar lycka till, hahhaha, vissa borde ju drömma

om att få göra något sånt :) Alltid lika kul att höra, men aldrig

någon som lyckas! Vad kan de bero på? haha nej men de var

dagens skämt :D! Igår tog jag de bara lungt med julia, vi kollade

på film och badade, låg typ vaken hela natten :P haha såg på en

skräckis som var verklighetsbasserad! fyy faan säger jag bara,

skit läskig var den, kunde knappt sova ! Men till slut så somnade

jag, och idag har jag inte gjort så mycket, var hos en killkompis

och snackade lite skit, han garvade ganska mycket när han fick

höra att jag ska börja på chansen, men va faan , har ju inte gått

på skolan i evigheter, så de är väl dags att göra en förändring!

vadå kan ju inte hålla på som jag gör nu, skiter iallt och gör som

jag vill, men jag kan faktiskt hålla med om att de är skämit

att gå där, men som sagt en bättre skola för mig än att 

inte göra ett smack, Vägrar att gå på iv, Uschh!

Undra bara vad man ska göra nu under veckan nu när de är

lov, har ju haft mina veckors lov, så jag vill ju gå i skola nu

medans alla andra vill ha lov, men funderar starkt på att åka

till Östersund nu under veckan, och hälsa på behandlingshemmet,

sen kanske åka ner en sväng till in mormor, får väl se vad som blir

av, Men östersund blir iaf av ;D gaah vad seg jag känner mig,

funderar på att lägga mig snart, men känns så tomt när min älskling

inte bo kvar här hemma i sundsvall, skulle velat haft han vid min sida inatt

för saknar han så otroligt mycket, vet inte ens vad jag ska göra på dagarna

när han inte är här, bara gå runt och trampa! :/ men men... får väl träffa han

snart hoppas jag, men tänkte lägga mig nu och kika på någon film och sen

sova och drömma om min man! >Gooood natt


Timmy persson <3

 
 
josefinnilsson

josefinnilsson

27 januari 2010 13:33

jaaaaaaaaa, kom och hälsa på mig snart!! :)

http://josefinnilsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria Berglund - 16 februari 2010 18:14

Satt precis och komentera på mitt ex status på Facebook, så skrev jag att jag skulle ringa nått, tänkte liksom ringa och höra hur det är med han och så, så skriver hans tjej, varför ska du ringa honom för? hahah jag dog, vilken svartsjuk brud asså, t...

Av Viktoria Berglund - 16 februari 2010 16:56


 Min Otroliga Underbara Älskling! Älskar honom föralltid!    ...

Av Viktoria Berglund - 15 februari 2010 19:42

Haha som vanligt är jag lika seg på att uppdatera! Men vem bryr sig?, inte jag iaf! Men får börja om igen! Idag trött och seg och irriterad har jag varit, faan är så less på att behöva vara irriterad varje dag :/ hmm var iaf på skolan ett tag sen for...

Av Viktoria Berglund - 20 november 2009 18:03

Fy faan vilken härlig dag de har varit idag, varit på skolan en sväng, sen på birsta med morsan! sen ätit pizza med daaady! :P faan alllt känns så underbart just nu, jag har underbara vänner som stöttar mig till hundra procent, är så glad att dom...

Av Viktoria Berglund - 5 november 2009 16:25


  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards