Direktlänk till inlägg 23 oktober 2009

Whatcha say .

Av Viktoria Berglund - 23 oktober 2009 17:00

Hemma igen då, efter att varit och handlat med pappa,

köpte hårfärg så ska färga håret ikv :) fan har missat

en hel del grejor att göra idag. eftersom jag sov så länge

typiskt mig :D haha... blir hemma kväll ikväll, med julia

eftersom jag har lovat min timmy boy att jag sla sluta dricka,

plus att de är ju ett måste för att få bo kvar hemma, men de känns

rätt så skönt att får vara hemma, de var ett tag sen jag var hemma

på en fredag kväll, har ju supit varje helg sen jag flyttade hem ,

inte så jävla bra när jag tänker efter, men jag tror jag har gjort de

bara för att jag missade 1½ år för att bo på ett äckel behandlingshem!

Men nu jäklar ska de bli förändringar här, :) kan ju inte hålla på som en

14 åring längre, är ju 17 år, hallå! Aa men de känns riktigt skönt att

få umgås med julia ikv, vi tänkte sola och bada bubbelpool, och gå

och hyra en bra fiiiilm ! Skulle egentligen ha en tjej kväll med sandra

linda och julia ikv, men jag känner att jag inte orkar, har inte sovit så

bra i natt, haft lite ångest och skit för saker som har hänt. Orkar inte ta

det här! Men nu tänkte jag börja göra ordning mat, för snart kommer

lill gumman min :) ! så vi hörs sen ....


   Timmy persson du är mitt hjärta!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria Berglund - 16 februari 2010 18:14

Satt precis och komentera på mitt ex status på Facebook, så skrev jag att jag skulle ringa nått, tänkte liksom ringa och höra hur det är med han och så, så skriver hans tjej, varför ska du ringa honom för? hahah jag dog, vilken svartsjuk brud asså, t...

Av Viktoria Berglund - 16 februari 2010 16:56


 Min Otroliga Underbara Älskling! Älskar honom föralltid!    ...

Av Viktoria Berglund - 15 februari 2010 19:42

Haha som vanligt är jag lika seg på att uppdatera! Men vem bryr sig?, inte jag iaf! Men får börja om igen! Idag trött och seg och irriterad har jag varit, faan är så less på att behöva vara irriterad varje dag :/ hmm var iaf på skolan ett tag sen for...

Av Viktoria Berglund - 20 november 2009 18:03

Fy faan vilken härlig dag de har varit idag, varit på skolan en sväng, sen på birsta med morsan! sen ätit pizza med daaady! :P faan alllt känns så underbart just nu, jag har underbara vänner som stöttar mig till hundra procent, är så glad att dom...

Av Viktoria Berglund - 5 november 2009 16:25


  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards