Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Viktoria Berglund - 15 februari 2010 19:42

Haha som vanligt är jag lika seg på att uppdatera! Men vem bryr sig?, inte jag iaf! Men får börja om igen! Idag trött och seg och irriterad har jag varit, faan är så less på att behöva vara irriterad varje dag :/ hmm var iaf på skolan ett tag sen for jag hem och åt lunch med pappi, haha tacos :D Mumsigt var det :P sen skulle jag, Linn och issa gå ett varv runt sidsjön, vi for upp dit men när vi kom fram så ångrade jag mig, för att de var så jävla kallt ute, så det var bara att vända och åka ner till stan igen :P hahah, just nu sitter jag och funderar lite, faan jag vet knappt vad jag vill göra i framtiden, helt sjukt asså, sen vill jag bara flytta hemmifrån, pallar inte bo hemma! Uschh... Störande att höra gnäll varje dag från sina föräldrar!!! Åååh Saknar min älskling så mycket, har inte träffat han på evigheter känns det som, han kommer hem på onsdag och då jävlar ska jag pussa sönder han :D  ääh nu ska jag gå och sola!


cya / v

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards