Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Viktoria Berglund - 16 februari 2010 18:14

Satt precis och komentera på mitt ex status på Facebook, så skrev jag att jag skulle ringa nått, tänkte liksom ringa och höra hur det är med han och så, så skriver hans tjej, varför ska du ringa honom för? hahah jag dog, vilken svartsjuk brud asså, tragisk människa, man brukar ju ringa sina ex lite då och då och fråga hur det är och så, eller så är det ju så att man umgås med dom som vän, om man gått skilda vägar som Friends! Men tydligen så fattar hon inte de, eller kanske så att hon är ovänn med alla sina ex pga av sina misstag.. shit hahah ,... äääh idag har min dag varit helt okej, trött som ett as är jag, men kan inte gå och lägga mig förens om ett par timmar, måste städa och tvätta, huaa jobbigt! Men ett måste, . Längtar så mycket tills min Timmy kommer hem, han kommer imorgon, myyyys :D hihih, han har varit borta så länge från mig nu, inge bra! :P nej nu städnig....  Looove timmy <3

Av Viktoria Berglund - 16 februari 2010 16:56

 Min Otroliga Underbara Älskling! Älskar honom föralltid!

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards